måndag 6 juni 2011

Packa packa...

När jag åkte hem i mitten på maj hade jag med mig c:a 30 kg bagage. Jag lämnade allt jag hade med mig hemma och åkte tillbaka med tomma väskor. Det övergår därför mitt förstånd att jag nu kommer behöva ha med mig en stor resväska, en stor trunk och en kabinväska när jag åker hem. Så mycket har jag väl inte shoppat? Jag kommer dessutom försöka mig på att ta med en ryggsäck som handbagage men kan ju vara lite svårt med sånt ibland så överväger att ta min vanliga handväska. Hur som helst är det det jag pysslar med nu, packande. Att packa ihop ett år är varken lätt eller roligt och jag hoppas jag blir klar med det snart. Tar i alla fall lite paus ikväll och går ut och äter tapas. Imorgon blir det till att fixa med allt det sista och på onsdag förmiddag lämnar jag Salamanca...

Bild från i lördags - jag och världens bästa flatmates!

1 kommentar:

  1. Härligt att alla tentor är över! Och jag håller helt med om packningen. Jag insåg igår att jag är tvungen att ha en väska till men jag har ingen mer hand att dra den i så jag får köpa en vandringsryggsäck, haha. Axel undrade om det kanske var läge att se över om allt var nödvändigt att ta med hem. Jag tyckte egentligen inte det var nödvändigt att svara på den frågan men lyckades få fram att det inte var ett alternativ! Allt ska med. Lycka till med packning och snart ses vi! :D

    SvaraRadera