söndag 27 mars 2011

Ovanlig helg

Såhär har min helg sett ut hittills. Det hör verkligen till ovanligheterna i Salamanca, men ibland måste man plugga även här och tyvärr är detta en sådan helg. Att boken handlar om spansk medeltida historia, illustrerad med kartor på varenda sida, gör inte saken roligare direkt...

Något som piggar upp lite är i alla fall att jag har bokat en helg hemma i Stockholm i maj (12:e-17:e). Ska bli skönt att komma hem en sväng, och dessutom så kommer jag kunna ta med massa saker att lämna hemma så jag slipper släpa på så mycket i juni när jag flyttar hem på riktigt.

2 kommentarer:

  1. Satsig uppdatering! Gillart!

    SvaraRadera
  2. Haha, jag satt ju och pluggade och vi vet väl alla hur roligt det är att göra allt annat än plugga :) Mitt rum är storstädat också.

    SvaraRadera