fredag 10 december 2010

Knytkalas

Igår var vi bjudna på knytkalas hemma hos en italienare. Det fanns mat och sangría i överflöd! Mycket var med italienskt tema och det mesta var supergott. Jag och Lydia tog med oss efterrätt i form av chokladrutor och cheesecake. Vi har redan bestämt att vi ska ha knytkalas här nästa termin, de där resterna som blev över lär de kunna leva på i en vecka! Det var i alla fall en mycket trevlig middag/fest och sedan gick vi vidare till La Chupitería innan vi begav oss till Posada de las Animas som är vanliga torsdagsstället här. Eftersom jag inte hade historialektion imorse kl 10 är detta en av de få torsdagar jag varit ute och vi hade väldigt roligt! Idag har varit mindre rolig. Och ännu mindre roligt är det att jag har en presentation på 10-15 min om fyra dagar... Vi är nämligen bjudna på födelsedagsfest imorgon och den vill jag inte missa!

Mycket mat

Alla som var på middagen. Kvällens värd i mitten. På bilden ser det ut som att det bara var tjejer på middagen men killarna gömmer sig uppenbarligen i bakgrunden och de flesta killar här är riktigt korta så inte så konstigt att de inte syns, haha.

Alessia, jag och en mycket liten tomteluva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar