onsdag 8 december 2010

Inte många dagar kvar

Om exakt 10 dagar åker jag hem till Sverige och innan dess är det alldeles för mycket som ska ha hunnits med! Jag börjar minst sagt bli lite stressad! Men det ska nog gå bra... Att skriva på spanska är dock inte det lättaste. I helgen har det varit långledigt, och jag har tillbringat alla dagar med plugg, men inte ens fått hälften så mycket gjort som jag hade önskat... Ikväll blir det dock välbehövlig paus! Jag ska nämligen möta upp en annan svensk tjej jag träffat här och gå och äta tapas.

Något annat som är bra är att det inte längre är iskallt som det var förra veckan när vi nästan hade minusgrader om dagarna. Nu ligger temperaturen runt en 10-12 grader men det regnar tyvärr lite mer än vanligt...

De har satt upp en julgran och andra dekorationer på Plaza Mayor. Enligt vad jag har hört är den mycket vacker när den är upplyst på kvällen/natten, men jag har inte varit ute en enda kväll sen den sattes upp så det har jag tyvärr missat att se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar