onsdag 23 februari 2011

Överraskningsbesök

Jag fick igår reda på att det inte bara är mamma och pappa som kommer på söndag utan att även Johanna hakar på, kul! Nästa vecka kommer med andra ord inte att bli så mycket plugg. Måste ju gå på lektionerna, men i övrigt inget skrivande på uppsatser eller läsande. Måste se till att få lite gjort innan. Det är inte helt lätt att vänja sig vid att plugga igen...

Det har inte hänt så mycket sen sist då jag har varit sjuk i typ en och en halv vecka.. Igår var jag dock och åt tapas med en svensk tjej jag träffat här, skönt att bara sitta och prata lite svenska, det händer ju inte alltför ofta! Nu är jag dock frisk igen så i helgen blir det utgång, det ser jag fram emot!

Och just det, har ändrat lite i schemat igen (bytte ut engelsk litteratur mot spansk språkhistoria) så jag har lediga onsdagar nu. Skönt med lite minihelg mitt i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar