onsdag 17 november 2010

Bara en månad kvar

Igår bestämde jag mig för att boka om min hemresa så jag åker den 18e december istället för den 22a dec. Jag kommer missa fyra dagar i skolan men jag hoppas att det inte kommer sägas avgörande saker inför tentorna dessa dagar. Jag kände att jag ville få lite mer tid hemma i Sverige eftersom jag åker till Japan redan den 26e dec.

I vilket fall slog det mig nu att det bara är 1 månad kvar av terminen! Innan den är slut ska jag ha läst två böcker i olika kurser (varav en är slut på förlaget och inte kommer tillverkas mer och inte heller går att få tag på någonstans... får se hur jag löser detta), skriva en geografiuppsats på 25-30 sidor (får dock innehålla bilder) och skriva kritiska kommentarer till 4 historiska filmer. Jag börjar bli lite stressad!

1 kommentar: