lördag 6 november 2010

Solsken

Något som har slagit mig här i Salamanca är att det nästan alltid är soligt! Det har regnat kanske 3 ggr sedan jag kom hit i mitten på september. Det är ofta det står på väderleksrapporten att det ska komma lite regn men så är det klarblå himmel och sol istället. Det gillas! Även om det inte är så varmt längre så känns det i alla fall bättre än en grå och regnig höst. De senaste dagarna har det dessutom varit nästan 20 grader så man har fått lämna jackan hemma. Nu återstår bara att hoppas på att vintern inte blir för kall...

Nu ska vi ut i solskenet och shoppa. Jag måste nämligen få lite belöning för att jag gått med i ett gym. Ni läste rätt! Jag har t.o.m. varit och tränat idag. Det trodde jag aldrig.

1 kommentar:

  1. När vi är tillbaka i Uppsala är det vi som gymmar tillsammans :)

    SvaraRadera