tisdag 14 september 2010

Bostadsletande

Jag har idag fått veta att det inte går att göra något åt vilka kurser jag ska läsa före informationsmötet för Erasmus den 20e september.. Den internationella koordinatorn finns tydligen inte ens på plats den här veckan! Mycket konstigt. Men eftersom allt hittills har varit mycket oklart och långsamt borde jag inte bli förvånad..

Det betyder i alla fall att jag har gott om tid att hitta ett boende. Jag har varit och hämtat en lista på alla rum som finns att hyra just nu och laddat på mobilen, så nu återstår bara att börja ringa.

Staden verkar i alla fall väldigt mysig och fin. Den är inte så stor men känns större än Uppsala. Ganska skönt att lämna Sveriges väder för 25-30 grader och sol också!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du också har en blogg och att Salamanca verkar bra. Ser fram emot att höra fortsättningen! Kram

    SvaraRadera