tisdag 28 september 2010

Slut på det roliga

Även om lektionerna började förra veckan redan känns det som att det är nu det börjar på riktigt. Vi hade ju vårt informationsmöte förra måndagen och hela förra veckan ägnades i princip åt att pussla ihop ett schema med kurser som inte var för svåra, inte för tråkiga, som inte hade tenta samma dag och som inte hade lektioner samma tid. Detta tog ett ganska bra tag men nu tror jag att jag är klar (efter att ha trott att jag varit klar minst två gånger tidigare, vilken mardröm att göra om detta i vår..). Det är fortfarande två kurser jag inte gått på ännu, men jag tror nog att det ska gå bra.

Senare idag har jag nivåtestet för spanskakursen jag ska gå på universitetet, så vi får väl se hur det går. Kursen kommer att pågå i tre veckor med två timmar varje dag, så detta behövde alltså också pusslas in i schemat... Ikväll blir det i alla fall utgång och inga tankar kommer att gå till scheman eller lektioner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar