fredag 24 september 2010

En lång dag

Igår var vi ute på partaj igen. Ännu en välkomstfest för Erasmus där det bjöds på ett glas mousserande. Men jag hade tur och kände de som ordnade den här festen så vi fick mer än så gratis :) Gjorde inte av med en enda cent faktiskt! Det blev som vanligt sent och vi var nog hemma vid 5-halv 6 om jag minns rätt. Klockan 12 hade jag lektion så släpade mig iväg till det. Det var dock en väldigt rolig lektion så jag glömde nästan bort att jag egentligen bara ville sova.

Vi träffade också på en australiensisk tjej som vi hängde med resten av dagen. Bl.a. gick vi väldigt långt för att ta oss till ett köpcenter vi hade hört skulle vara bra, men jag blev lite besviken då det inte var så stort som jag hade trott. Hittade inget att köpa heller. Vi orkade inte gå tillbaka utan det fick bli taxi, det är så billigt här! Vi har även varit på busstationen och inhandlat biljetter för tidigt imorgon åker vi till Madrid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar