fredag 1 oktober 2010

Helg

Till att börja med blev jag tvungen att ändra mitt schema igen, en kurs var helt enkelt inte min grej så nu får vi se om det blir bättre.

Spanskakursen är sjukt tråkig. Den känns alldeles för enkel, trots att jag är i högsta nivån. Vi gör saker som jag gjorde i Valencia på skolan där och det säger en del. När jag kom hem därifrån var jag ju ingen stjärna på spanska direkt. Men men, det är roligt att träffa lite fler av Erasmusstudenterna. Måste på tal om detta säga att jag är riktigt besviken på universitetet här som inte har ordnat en enda välkomstsak för oss!

För att lägga till ännu en trist grej har jag blivit sjuk! Imorgon blir det dock utflykt igen, så jag hoppas jag mår bättre efter lite sömn! :)

Haha, jag låter visst lite pessimistisk, men det är jag inte! Utöver detta är allt toppen!

2 kommentarer:

  1. Hej! Nu är det faktiskt du som uppdaterar dåligt. Idag har jag pluggat och tittat på din blogg ett flertal gånger i hopp om att få veta vad du gjort i helgen! Och JA vi måste skypa snart. Jag är nio timmar efter Sverige, men jag loggar in så fort jag kan i fortsättningen så borde vi få ihop det snart! Kramar!

    SvaraRadera
  2. ´Hello! Synd att det är så låg nivå på spanskan, men det är ju inte så lång tid du måste ha det iaf! Krya på dig!

    SvaraRadera