fredag 29 oktober 2010

Snart helg

Jag håller just nu på och packar inför vår resa till Portugal. Det kommer bli så otroligt roligt! Den här gången känner vi flera av dem som åker innan också så det är mer ett gäng som åker. Förra gången var det ju bara Lydia och jag, men sen lärde vi ju känna massa folk i Barcelona. Packningen går i vilket fall ganska segt för vi har just provat våra Halloween-outfits och skrattat i säkert en timme. Vi ser hemska ut allihopa och tyvärr kommer det säkert taggas bilder på Facebook så alla får se så småningom... Pga tidsbrist blev vi tvugna att ta det som fanns och ja... Det blev som det blev.

Idag var vi på middag hos några erasmus som bor två våningar under oss. De bjöd på pasta och vi hade med kladdkaka till efterrätt. Den var mycket uppskattad!

Eftersom det är tråkigt med inlägg utan bilder bjuder jag här på en bild från i tisdags när det var italiensk fest på Irish Rover. Att jag lyckades gå på lektion kl 11 dagen efter denna fest är ett mirakel. Nästa termin ska jag se till att jag har sovmorgon på onsdagar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar